Ice Age och övernattning med SveaLotten

Igår var en underbar dag. Först gick jag på bio med Lotta vid tre tiden, sen åkte vi hem till mig och nyss åkte hon hem. Det var absolut inte jag som valde film, men Ice Age 3 blev det. Den var sjukt rolig och definitivt värd att se. Jag är inte ett fan av animerat, men denna va jättegrym.  Vi var totalt sju personer i salongen så de va jättebra, man kunde liksom skratta hur ögt man ville (vilket vi gjorde), eftersom det typ inte fanns någon där.

Sen åkte vi hem till mig. Lotten skulle sova över eftersom jag var ensam hemma och jag hatar verkligen det. Enda anledningen till att jag är det är att jag inte vill följa med till vårt sommarhus. Men att sova ensam i en två-vånings villa i skogen är inte så roligt. Idag kommer brorsan hem så jag slipper sova ensam.
Vi lagade lite mat som bestod av pasta och vegetariska hamburgare. Det är ju som sogm sagt där min nivå ligger.

Efter det så kopplade vi in min dator till TVn så att vi kunde kolla på Zathura - Ett Rymdäventyr! Det var uppenbarligen jag som valde. Det roligaste med filmen är Kristen Stewarts skådespeleri. Så fort hon ska säga nåt så skriker hon ut det, och hon har samma ansiktsuttryck varje gång. Värd att se!

När filmen var slut kollade vi på 2 and 1/2 men, som alltid är lika roligt. Sen blev det ju Scrubs så vi va tvungna att kolla på det med. Av någon anledning kollade vi sen på en dokumentär om Indien, där de typ lärde ut sexualkunskap till 12 åringar. Helt sjukt! Typ: Du ska inte ha sex om mannen inte stödjer dig ekonomiskt och materiellt?! Man bara Okej...
Sen blev det helt sjuka Paradise Hotel som vi inte pallade kolla på eftersom det var helt CP. Typ folk som har sex med varandra and that's it.

När vi vaknade vid tolv idag så käka vi frukost sen skulle Svealotten åka hem, men inte innan vi snackade lite om vår halvtplanerade London/Paris resa vi ska göra nästa år.

Tack Lotten för ett sjukt trevligt dygn!


Åsikter

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0