Filmkväll Med Mikkis Ikväll

Japp, då var det filmkväll med ikkis ikväll, precis som rubriken säger. Första gången jag  är med henne på sommarlovet. Bortsett från den gången jag inventerade med henne på ICA, men då jobbade vi ju liksom. Känns dumt att vi inte hunnit träffas mer, eftersom vi inte ses så många gånger per år, men med hennes hektiska jobb på ICA och jag som varierar mellan Landöd och hemma, så blir det svårt. Ikväll kommer hon i alla fall hit, så jag måste komma på någon mat vi kan laga. Som inte är svårare än att sätta indet i ugnen, för där slutar min matkunskap. Sen ska jag se om jag kan få henne att gå med på att kolla på några Kristen Stewart filmer jag har på datorn...vi får väl se!

Nu ska jag bevisa att jag inte alls det tycker att Robert Pattinson är 100% hetast alltid. Som en av världens mest Robsessed människa, känns det ju lite umt att jag kan säga så, men seriöst. När Robert Thomas Pattinson var cirka 20-21(inte fan vet jag hur gammal han var, jag bara gissar). Kolla in detta:

Åsikter
Från: Gullan

Awww, men det gör inget, det komemr fler gånger. Dessutom är ju HP själöv bra :P Men när jag såg den trodde jag också jag skulle få se den men icke sa nicke, jag och min kompis blev sjukt sura!

2009-07-27 @ 16:14:16
URL: http://gulbachm.blogg.se/
Från: Gullan

haha omg, han ser ut som en kille som man gärna skulle undvika, på den tiden höhö^^ Men jag älskar hans sätt att garva med gapande mun, så gör jag med, tills man måste sluta för att kunna andas :P

2009-07-28 @ 00:31:41
URL: http://gulbachm.blogg.se/
Från: Gullan

Jaa, jag vet han är så himla gullig, och när han ska göra en min eller härma någon så märker man DÅ hur duktig han egentligen är på det han gör! Jag ser framemot hans film beyond captatives, vet du vilket år den ska utspela sig på?=)

2009-07-28 @ 12:09:48
URL: http://gulbachm.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0