TwilightWorld Header

Igår så var det en sjukt schyst människa som lade upp bilder med genomskinlig bakgrund på LiveJournal, så att alla andra kudne spara dem för att sedan använda dem. Vilket jag så klart gjorde.

Sen använde jag en av bilderna till att göra en enkel header till TwilightWorld, min Twilight blogg. Det är nog en av de enklaste headers jag gjort, men jag tyckte den blev väldigt fin. Jag har tänkt mig att jag ska göra en liknande till denna bloggen, men med andra färger.

Om du vill ha ett gratis bildredigeringsprogram (det jag använder för att göra alla mina headers), hämta då här. Det är jättebra, och man kan göra många olika grejor med bilderna. Det enda som krävs är lite tid så man kan upptäcka alla funktioner, men det är bara att prova sig fram.


Åsikter
Från: Sara

sv: hej frida!!

Jag brukar läsa din blogg då och då när jag tänker på det, försökte lägga till dig på blogglovin för ett tag sen men det gick inte.



HEADERN = HISS!!

Kram

2009-08-05 @ 21:53:58
URL: http://saaera.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0