Om Jag Gillar Rpattz I Verkliga Livet Eller Inte

Jag har börjat tänka på en sak (typ varje gång jag ser något som påminner mig om Robert Pattinson) nu för tiden, det är om jag skulle vilja dejta/vara tillsammans/göra "grejor" med honom/gifta mig osv. i verkligheten. Det slog mig ännu mer när jag kollade på den gamla Ellen DeGeneres showen, som alltid verkar sändas i Sverige med några månaders mellanrum, att Robert inte är så himla underbar i riktiga livet.

Misstolka inte detta, jag menar, yes I still have my daydreams och jag skulle ta honom om jag fick chansen, men skulle jag verkligen vilja?
Jag menar, kolla in klippet innan jag fortsätter så ni fattar vad jag pratar om.


Nu alltså, lite grejor jag märkte här:

- Han har faktiskt ett sjukt fult skratt. Ibland kan det omvändas (efter mycket mycket positivt tänkande), men inte här! Här låter det bara fult. 

Det enda han gör är trycker ner sig själv. Visst, kommentera dina svaga punkter ibland, men inte hela tiden. Grejorna han påpekar lockar visserligen fram skratt, men dra med något annat ibland, va?

- Håret, när det är så där långt, så ser det verkligen bara fettigt ut ibland, och har ganska ful form. Jag föredrar håret från April/Maj. Lagom kort.

- Nervositeten - dra handen genom håret, babbla fort, sitt lite framåtlutad och inåtvänt, not cool. Saken är den, han gör det fortfarande. Även om jag älskar ärliga, normala killen Rob, så borde han ha vant sig nu, det är trots allt en stor del av hans arbete.

Jag vet inte varför jag har blivit så negativ på sistone, så jag får väl påpeka alla bra saker också, annars känner jag mig elak och inte Robsessed (vilket jag är):

- Håret, Hello sexhair!  Mhm, det var jag som fixade det bakom scenen ;)

- Ärligheten, den här killen säger verkligen vad han tycker och tänker, och detär uppfriskande att se. Han är fortfarande samma person som han var innnan Twilight.

- Hans skratt lockar fram många skrat hos mig. Alltid när man kolla på Twilight kommentarerna så skrattar man åt Robs skratt.

- Även nervositeten kan vara positivt, att han inte tycker om att ha en publik och att alla skriker efter honom och kollar på honom, nog fan är det skönt att se.


Snälla, ge mig era negativa/positiva synpunkter om Rpattz så jag vet att jag inte är ensam om det här!

Åsikter
Från: Sara

Håret ser ju ut som han har precis vaknat jue:P haha men han verkar rolig:P

2009-08-06 @ 00:06:30
URL: http://saaera.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0