Ny Design

Som ni kanske har märkt så har bloggen gått från att vara lila och grå till svart/vit tonad. Jag var lite trött på den vanliga headern och så, men visste inte vad jag skulle göra för någon ny. Då gjorde jag ju en header till TwilightWorld, och bestämde mig för att göra något liknande här. Min är ju dock med bara tre Cullen medlemmar, det vill säga "The Cullen women" Esme, Alice och Rosalie. Sen lade jag till ett citat av Alice som hon säger i New Moon, när hon står med Edward och Bella i Volterra och de blir tillfångatagna av The Volturis.

Den är inte klar än, designen alltså, men jag jobbar på det. Som ni kanske märkt så har inte bloglovin' knappen funkat, men det ska den göra nu. Det är bara det att jag fokuserar mer på TwilightWorld, eftersom mitt intrese verkligen ligger där och den är min lilla bebis som växer varje dag. Därför går det lite långsamt här borta, men ändringar händer då och då.

Åsikter

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0