Mitt Nya VR Armband

Eftersom jag prenumererar på VeckRevyn, fick jag erbjudandet att köpa ett nitarmband för 10 kr(numret var prishöjt i butik, så även där fick man armbandet). Jag tyckte att det såg jättefint ut på bilden, så jag beställde såklart ett.

Det kom idag (mitt busskort kom det med) och så här snyggt blev det tillsammans med mitt läerarmband som jag köpte i Kroatien, som jag inte tagit av sen dess.

Beskåda även mitt lila nagellack som ajg inte orkat ta av.

Åsikter
Från: Gullan

haha, jag har inga pengar tycärr, det är så jävla sämst, men va fan man lever ju bara en gång? :D bättre att ha kul nu och slösa än att samla tills man ruttnar i graven och dö som snål haha :D



Shitt skojar du??? -Tack så himla mycket frida, det här ska jag titta på! Gud va du är gullig!

Who the hell cares om den är på franska, haha jag förstår liiite :P

2009-08-12 @ 18:06:42
URL: http://gulbachm.blogg.se/
Från: Gullan

Om dem stekta pungkulorna? haha, jag kan inte bli mer seriös, tänk hur jobbigt jag har det frida. dem försöker tvinga ner sånt där i mig, hahah XD

2009-08-12 @ 21:36:01
URL: http://gulbachm.blogg.se/
Från: Gullan

Sv: höhö, jo men jag förstår dig, speciellt om du är vegetarian, haha och jag är ju lite av en feminist själv, så ofta jag skulle äta poungkulor då, okeej, whatever, men du förstår ju själv principen haha :P

2009-08-13 @ 21:49:46
URL: http://gulbachm.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0