Lugn Dag Med Amanda

Idag blir det lugnt och skönt, förhoppningsvis i Amandas sällskap. Hon är ju upptagen med sitt sommarjobb på vardagarna, så vi hinner ju inte ses på mycket. Vi kunde dock inte bestämma oss för vad vi skulle göra, men hon kommer smsa mig om en stund så får vi se om hon hittat på något.

Igår så hade min bror som sagt kompisar hemma, så jag höll mig på mitt rum och roade mig med Midsomer Murders och fanfiction. Sen idag när jag gick in på hans rum såg jag att de hade använt mitt Singstar i fredags, och tydligen så var det hans tjejkompis som plockat fram det. De hade bara använt en skiva, så jag hoppas verkligen att hon inte hittade den längst ner i min garderob, där de brukar ligga!

För att göra dagen lite bättre bjuder jag på en Robert Pattinson bild - det kan ju inte bli bättre! (eller jo,det kan det, denna bilden är ju inte så himla fin...)


Åsikter

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0