LA Gigolo

Åter igen har jag varit på bio, tre gånger på tre veckor. Denna gången blev det LA Gigolo, som jag såg i måndags. Det var faktiskt förhandsvisning, så den var gratis.

Jag tyckte inte att den var så himla bra, mer en vanlig film, men mina kompisar verkade gilla den. I huvudrollen var Ashton Kutcher, som itne hade något hem, utan istället låg han med rika kvinnor och bodde hos dem ett tag. Sen blev han kär och bla bla bla. Definitivt inte värd att slösa pengar på, det säger jag bara!

Imorgon ska jag och Lotten hämta ut förhandsvisningsbiljetter till en film som heter Ugly Truth, med Katherine Heigl.
 


Åsikter
Från: Gullan

haha, typ värsta snuskfimen! Det var alltid den på reklamen när man såg andra filmer på bio, typ bara sex sex sex. Men man har sett såna filmer rätt ofta faktiskt så jag håller med dig! Höh, btw såg Zathura häromdagen (har sett den innan, innan twilight och allt när den kom ut) men nu upptäcker man hur bra den är. Älskar när han säger Give me a juice box biatch! :D

2009-08-05 @ 16:46:15
URL: http://gulbachm.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0