Hemma Från Sommarhuset

Äntligen är jag hemma från en natt i vårt sommarhus, utanför Åhus. Jag var tvungen att åka dit igår eftermiddag eftersom min bror skulle ha fest hemma igår. Det var visserligen en engångsförteelse (festen) eftersom han nyss fyllt 20. När jag kom hem berättade jag att våra föräldrar inte kommer hem förrän imorgon, då gjorde han snabbt upp planer att ha en mini-fest här ikväll igen, ha ha.

Ringde precis och kollade så att de faktiskt ska vara där tills imorgon, hade inte varit så kul att förklara det för brorsan annars när han har polare här.

Snart ska jag och brorsan åka till MAX och handla hamburgare (vegetarisk för mig). Ska se om vi kan handla lite Marabou också, så jag kan lägga det i kylen. Kall Marabou är det godaste som finns.

Bjuder på en vacker bild av Kstew som sjunger karaoke. Hade gärna fått finnas en video till, tänk Singstar med Kstew. LMAO!


Åsikter

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0