Hälsat På Lund

Idag hade jag och Lotten en kul dag, i Lund.
Det började med att vi möttes upp, sen shoppade vi lite. jag hittade kalendern jag ville ha, med genomskinlig bakgrund så jag kan sätta in mina Twilight bilder där.
Sen gick vi till SF för att ställa oss i kö till förhandsvisningsbiljetterna. Det gäller att komma cirka 30 minuter innan för bra platser. Vi va näst längst fram i kön, så det gick snabbt. Efter en stund kom en man (typ 50 år) som också alltid hämtar biljetter, som vi pratade lite med. Det visade sig att han varit mycket i Kroatien, och även han hade tagit färjan til lVenedig från Porec.
Efteråt käkade vi lite vitlöksbröd på Graffiti, vi skulle sen köpa äppelpaj också, men det kom en geting. CPrädd för getingar som jag är tvingade jag Lotta att gå. Otur för henne....

Dagen var lyckad, när jag kom hem hade det inte kommit så mycket nytt om Twilight, vilket var tur eftersom jag alltid blir så nervös när det kommit mycket nytt, känns som om jag missat allt då.


Åsikter

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0