Gekås Ullared Med Lotten Idag

Idag gick man upp klockan 05.30 bara för att åka till Ullared. Jag drog med Lotta eftersom vi hade en plats över i bilen och min syster alltid brukar få ta med kompisar tyckte jag att det var min tur.

Är jättetrött nu efter att ha varit uppe så länge, men jag vill inte gå och lägga mig. Imorgon (om allt är tvättat) visar jag mina inköp, inklusive min nya T-shirt med en varg på, min hemliga hyllning to the Wolf-Pack. Funderar på att ha den på mig när vi börjar skolan på torsdag.

Anyho, god natt!

Åsikter
Från: SVERIGES BÄSTA BLONDIN

JAG VET ATT NI ÄLSKAR ATT ÄLSKA MIG!!!!!!!!!! ;D



www.sverigesbastablondin.blogg.se

2009-08-16 @ 00:08:35
URL: http://sverigesbastablondin.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0