Första Skoldagen

Idag började jag skolan igen. Tydligen så har vissa andra redan börjat - suckers!
Vi började inte förrän klockan 14.00, så jag och Lotta stack till Malmö innan och handlade nya jeans till mig. Var desperat efter ett par ljusa Cheap Monday jeans. Jag tog ett par och provade sen köpte jag dom, tog inte så lång tid då ju.

Det var faktiskt ganska kul att komma till skolan och träffa alla man inte träffat så mycket på lovet. Och UllisGullis är ju tillbaka från London nu. Jag påpekade att jag ska gästblogga för TwilightMovie i tre veckor så hon får minsann ta och blogga extra på var blogg då!

Jag tror att jag gick i skolan cirka 30 minuter idag - lönt! verkligen...

I varje fall så är det helt underbart att veta att detta är mitt sista år på Katedralskolan. Sen är gymnasiet slut (om jag får 4 på alla mina exams förstås...vilket inte lär vara svårt). Jag fick värsta bästa schemat också. Visserligen bara en sovmorgon men två dagar har jag bara två lektioner. Snacka om lyx! Speciellt jämfört med förra året som var hemskt. Vem tycker att det är okej att sluta klockan 17.00 på en fredag? Nu är det 14.00. Yes!



/F

Åsikter
Från: Gullan

haha okeej :D men jag tänker inte heller på namnet när någon typ kommenterar ens blogg och man klickar sig fram. Maqn tittar ju bara in bloggen, fast alla twilight bloggar kommer jag ihåg :P och din den här ;)

2009-08-21 @ 15:59:20
URL: http://gulbachm.blogg.se/

Dela med dig av dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0